مصاحبه آرشیو خبر ها
دیگر جشن گرفتن بس است !

دیگر جشن گرفتن بس است !

مکس آلگری بعد از شکست یوونتوس برابر ورونا عصبانی بود، چرا که این باخت به روند 6 ماه شکست ناپذیری آنها در لیگ خاتمه داد:

 

نه! این باخت قابل قبول نیست و اگر به خاطر رویکردمان نبود، در کارنامه مان ثبت نمی شد. ورونا بسیار خوب کار کرد و بازی سفت و سختی انجام داد، اما ما محکم نبودیم. ما باید از این باخت نکته ی مثبتش را برداشت کنیم، چرا که باید معقول باشیم. این به خاطر بی انگیزگی نبود، بلکه بی تمرکز بودن و حواس پرتی بود. ما اشتباهات فنی زیادی انجام دادیم، بارها توپ را از دست دادیم و یکپارچه نبودیم.

 

آلگری ادامه داد:

 

اینکه بعد از 26 بازی ببازیم شرم آور است، چرا که می خواستیم فصل را در سطحی بالا به پایان ببریم، حالا باید بازی روز شنبه برابر سمپدوریا را ببریم و سپس به فینال کوپا ایتالیا برابر میلان می رسیم. لغزش تنها در صورتی قابل قبول است که که باعث شود تیم از اشتباهاتش بیاموزد. این تیم ورونا شبیه پارمای سال قبل است، اجازه بدهید که بگویم این یک شکست مفید بود. شاید ما بیش از حد جشن گرفته ایم. جشن گرفتن بس است دیگر!

 

مکس عصبانی در پایان گفت:

 

باید ذهنمان در بازی باشد در غیر این صورت ممکن است در خطر این قرار بگیریم که با رویکردی اشتباه وارد بازی فینال شویم. در بازی یکشنبه ی هفته ی قبل برابر کارپی، نزدیک بود ببازیم، امروز توانستیم ببازیم! اما حداقل این بیدارمان می کند. ورونا خیلی مصمم بود و ما اینگونه نبودیم، پس طبیعی است که بازی را واگذار کردیم. می توانستیم بهتر باشیم، این را مطمئنم. این بهترین بازی پائولو دیبالا هم نبود، چرا که بعد از غیبت در بازی قبل کمی آمادگی اش را از دست داده بود و بارها توپ را لو داد.این هفته با وجود غیبت بسیاری از بازیکنان ، سخت کار کردیم ، خدیرا؟ فکر نمی کنم به باز هفته ی بعدمان با سمپدوریا برسد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: